.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات هفته آینده

پلیس راهور نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات آخر هفته و ایام سوگواری در برخی محورها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد.
براساس این گزارش تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یکم آذر 91 تا ساعت 24 روز یکشنبه پنجم آذر 91 از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، همچنين رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است. علاوه بر اين، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 21 روز جمعه سوم آذر 91 از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.
درادامه اين اطلاعيه آمده است:‌ رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه پنجم آذر 91 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15تا 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
در اين ميان، تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه یکم آذر 91 و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ (دوم تا پنجم آذرماه جاری) از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
بر اساس اين اطلاعيه، تردد همه تریلرها به استثنای حامل‌هاي مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنج‌شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه (دوم تا پنجم آذرماه جاری) از محور رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.